Zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych
Polityka prywatności
I. POSTANOWIENIA PODSTAWOWE
- Administratorem danych osobowych na podstawie art. 4 pkt 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznychw związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych („RODO”) jest JNL s.r.o. ID 51 026 414 z siedzibą pod adresem Uzovce 26, 082 66 Uzovce (dalej zwany: „administratorem”).
- Dane kontaktowe administratora to:
• adres: Uzovce 26, 082 66 Uzovce
• e-mail: info@jnl.sk
• Telefon: +421 905 781 963 - Dane osobowe oznaczają wszelkie informacje dotyczące zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osoby fizycznej; możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba fizyczna, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie określonego identyfikatora, takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator sieci lub jeden lub kilka szczególnych czynników, fizjologicznych, genetycznych, psychiczne, ekonomiczne, kulturowe lub społeczne.
- Administrator nie wyznaczył inspektora ochrony danych.
II. ŹRÓDŁA I KATEGORIE PRZETWARZANYCH DANYCH OSOBOWYCH
- Administrator przetwarza dane osobowe, które mu przekazałeś lub dane osobowe, które administrator pozyskał na podstawie realizacji Twojego zamówienia.
- Administrator przetwarza Twoje dane identyfikacyjne i kontaktowe oraz dane niezbędne do wykonania umowy.
III. USTAWOWY POWÓD I CEL PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWOWYCH
- Ustawowym powodem przetwarzania danych jest
• realizacja umowy pomiędzy Państwem i administratorem zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b) RODO,
• uzasadniony interes administratora w realizacji marketingu bezpośredniego (zwłaszcza do wysyłania komunikatów handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
• Państwa zgoda na przetwarzanie dla potrzeb realizacji marketingu bezpośredniego (zwłaszcza do wysyłania komunikatów handlowych i newsletterów) zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) RODO w związku z § 7 ust. 2 ustawa nr 480/2004 Sb., o niektórych usługach firmy informatycznej w przypadku, gdy nie doszło do zamówienia towaru lub usługi. - Celem przetwarzania danych osobowych jest:
• realizacja Państwa zamówienia i praw oraz obowiązków wynikających z umowy pomiędzy Państwem i administratorem; przy zamówieniach wymagane są dane osobowe, które są konieczne do pomyślnej realizacji zamówienia (nazwisko i adres, kontakt), przekazanie danych osobowych jest warunkiem koniecznym dla zawarcia i realizacji umowy, bez przekazania danych osobowych umowy nie można zawrzeć czy realizować ze strony administratora,
• wysyłanie komunikatów handlowych i realizacja innych czynności marketingowych. - Ze strony administratora nie dochodzi do zautomatyzowanego indywidualnego podejmowania decyzji w rozumieniu art. 22 RODO.
IV. CZAS PRZECHOWYWANIA DANYCH
- Administrator przechowuje dane osobowe
• przez czas niezbędny do realizacji praw i obowiązków wynikających ze stosunku umownego pomiędzy Państwem i administratorem oraz do korzystania z praw wynikających z takich stosunków umownych (przez 15 lat od zakończenia stosunku umownego).
• do czasu odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych, maksymalnie 5 lat, jeśli dane osobowe są przetwarzane na podstawie zgody. - Po upływie czasu przechowywania danych osobowych administrator danych osobowych kasuje dane osobowe.
V. ADRESACI DANYCH OSOBOWYCH (PODWYKONAWCY ADMINISTRATORA)
- Odbiorcami danych osobowych są osoby
• uczestniczące w dostawie towaru (usług) realizacji płatności na podstawie umowy,
• świadczące usługi prowadzenia e-sklepu oraz innych usługi związane z prowadzeniem e-sklepu,
• świadczące usługi marketingowe - Administrator nie zamierza przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego (poza UE) ani organizacji międzynarodowej. Odbiorcami danych osobowych w państwach trzecich są dostawcy usług w chmurze.
VI. PAŃSTWA PRAWA
- W warunkach określonych w RODO mają Państwo
• prawo dostępu do swoich danych osobowych zgodnie z art. 15 RODO,
• prawo do korekty danych osobowych zgodnie z art. 16 RODO, ewentualnie ograniczenia przetwarzania danych zgodnie z art. 18 GDPR.
• prawo do skasowania danych osobowych zgodnie z art. 17 RODO.
• prawo do zgłoszenia zastrzeżeń do przetwarzania zgodnie z art. 21 RODO i
• prawo do przenoszenia danych zgodnie z art. 20 RODO.
• prawo do odwołania zgody na przetwarzania danych, w formie pisemnej lub elektronicznie, na adres fizyczny lub e-mailowy administratora podany w art. III niniejszych warunków. - Ponadto mają Państwo prawo do zgłoszenia zażalenia w Urzędzie ds. ochrony danych osobowych w przypadku, gdy podejrzewają Państwo, że naruszono Wasze prawo do ochrony danych osobowych.
VII. WARUNKI ZABEZPIECZENIA DANYCH OSOBOWYCH
- Administrator oświadcza, że przyjął wszelkie odpowiednie techniczno-organizacyjne środki służące zabezpieczeniu przetwarzania danych osobowych.
- Administrator przyjął środki techniczne służące zabezpieczeniu magazynu danych i danych osobowych w formie papierowej, zwłaszcza poprzez stosowanie programów antywirusowych, zabezpieczenie dostępu do danych poprzez szyfrowanie i hasło, poprzez fizyczne zamknięcie dokumentów papierowych w zabezpieczonym archiwum.
- Administrator oświadcza, że dostęp do danych osobowych mają wyłącznie upoważnione przez niego osoby.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃĆOWE
- Składając zamówienie z internetowego formularza zamówienia potwierdzasz zapoznanie się z warunkami ochrony danych osobowych i ich pełną akceptację.
- Wyrażasz zgodę na niniejsze warunki, sprawdzając umowę za pośrednictwem formularza online. Sprawdzając umowę potwierdzasz zapoznanie się z warunkami ochrony danych osobowych i ich pełną akceptację.
- Administrator jest uprawniony do zmiany niniejszych warunków. Opublikuje nową wersję niniejszego regulaminu na swojej stronie internetowej, a także prześle nową wersję niniejszego regulaminu na adres e-mail podany administratorowi.
Niniejsze warunki wchodzą w życie 01.02.2022 r.